פרוטוקול מסירת דירה

הורים וזוגות צעירים מתחילים לחשוב על השלב הבא – רכישת דירה. אחרי אין ספור דירות שונות שהם עברו בשנים האחרונות כרווקים או כזוג נשוי, כעת כשהגיעו הילדים הצרכים השתנו ולכן יש רצון גדול להקים משפחה בבית משלהם, ללא כל תלות בתנאים של בעל הדירה ובעלויות גבוהות של שכירות, אלא להתקדם לעבר הגשמת חלום. תהליך הבירור על הדירה החדשה והפוטנציאלית לרכישה הוא ארוך, ובכדי שתוכלו לצלוח אותו בשלום, מומלץ להכין רשימה מסודרת של כל הפרטים החשובים לכם, ולהכניס אותם לתוך משימה ביומן דיגיטלי. כך תוכלו לזכור מה יש לכם לעשות מידי יום, אילו שלבים חשובים צריך לזכור שיובילו אתכם לרגע הנכסף. חלק מהשלבים הם בסיסיים כמו, גודל, חדרים, מטבח לפי הצורך, מרפסת אם רוצים ומיקום, לקיחת משכנתא ועוד. אך מלבד זאת, חשוב לברר גם לגבי הנושאים הבירוקרטיים, שכוללים חתימה על מסמכים כשאחד מהם הוא פרוטוקול מסירת דירה, עליו חותמים ברגע שהקבלן מסיים את עבודתו. קונקאם מערכות פיתחה מערכת אשר מלווה אתכם לכל אורך הדרך עד לרכישת הדירה ומספקת יומנים דיגיטליים נוחים ופשוטים לשימוש, שיאפשרו לכם לנהל את כל הרשימות הדחופות, להוביל למימושן ולבסוף, להגשים לכם חלום.

מהו פרוטוקול מסירת דירה?

אחרי שעשיתם את כל הבירורים, דיברתם עם הבנק ולקחתם משכנתא, הגיע השלב הכמעט אחרון שהוא חתימה על פרוטוקול מסירת דירה. מדובר במסמך עליו חותמים שני אנשים, הרוכש והמוכר בזמן שהדירה כבר מוכנה ומוכנה למסירה על ידי הקבלן. ברגעי החתימה הרוכשים מוודאים שהדירה שהתקבלה עומדת בתנאים שהובטחו להם. במידה ולא הכל בוצע לפי הסיכום, ניתן לתעד את הכל בפרוטוקול ולאחר מכן, הקבלן יהיה מחויב לתקן אותם.

בדיקות אחרונות לפני החתימה

שלב מסירת הדירה הוא חשוב, הרבה מעבר לכל התהליך שכבר ביצעתם עד לשלב הנוכחי. כדי שתגיעו בטוחים ושלמים לחתימה על פרוטוקול מסירת דירה עליכם לברר האם כל מה שסוכם קיים בדירה. להגיע כמה ימים לפני, להכין רשימות מסודרות לגבי הדברים החסרים או הליקויים, ולהזין אותם בתוך יומן דיגיטלי למשימות המשך. לאחר מכן ניתן ליצור קשר עם אנשי המקצוע ובפרט הקבלן, כדי לסכם לגבי המשך התיקונים והשינויים במסמך הפרוטוקול הסופי.

לסיכום, קונקאם מערכות מספקים שירותי יומנים דיגיטליים מקצועיים שיוכלו לעשות לכם המון סדר בבלגן בתהליך רכישת הדירה. אחרי ניסיון הרב שהם צברו לאורך השנים, הם התאימו את היומנים לכל תהליך ובייחוד לרכישת דירה.

שתף דף זה

          Chosen as 1 of the TOP 5 worldwide

אתרים בהם פעלה ופועלת פלטפורמת קונקאם

צרו איתנו קשר

פלטפורמה למקסום הרווח, ניהול ובקרה בפרויקט

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: