בקרת איכות בפרויקט בניה

תעשו לעצמכם חיים קלים עם מערכת בקרת איכות לבנייה!

כל תהליך זקוק לביקורת שתעקוב אחר התנהלותו ותוודא שלא נעשות טעויות. במיוחד תהליך הבנייה שמורכבותו גדולה כמעט מכל תהליך אחר כיוון שהרבה גורמים לוקחים בו חלק.

בעולם המודרני, הטכנולוגיה תופסת תפקידים שהאדם היה נוהג לעשות וכדאי להשתמש בה, במיוחד בתפקידים שהיא יכולה לבצע טוב יותר.

בקרת איכות ממוחשבת היא איכותית, מסודרת וברורה יותר. מכונס כאן כל המידע החשוב על המערכת ויתרונותיה.

איך זה עובד? ומה המטרה?

כל המידע על הפרויקט מכונס במערכת – דוחות, עובדים, הוצאות ועוד. הנתונים המוזנים שקפים את המצב הקיים ומאפשרים לבצע בקרה תמידית על הפרויקט.

פעמים רבות המידע מפוזר וקשה לקדם את הפרויקט בצורה זו, הרבה טעויות נעשות, הרבה דברים קורים מבלי שהמנהל שם לב ושורר בלגן גדול.

המערכת גמישה תפעולית ונותנת כלים להבנת המצב, כגון – גרפים ותרשימים שונים.

למי המערכת מיועדת?

המערכת מיועדת למנהלים, בעלי חברות בניה, יזמים ומפקחים. אמנם, עיקר מטרתה היא לאנשים אלו, אך היא עוזרת לכל מי שלוקח חלק בפרויקט משום שהיא מייעלת את העבודה ומסרת אותה.

מערכת זו הופכת את הפרויקט לנוח יותר לכל אחד מהעובדים.

עוד יתרון משמעותי של המערכת –

המערכת שומרת את ההיסטוריה מתחילת הפרויקט ועד סופו, היא לא מאבדת דבר. פעמים רבות מנהלי פרויקט נקלעים לצרות כאשר הם איבדו מסמך או חוזה חשובים.

היכולת האנושית מצטיינת ביצירתיות והחברתיות שלה, אך לא בזיכרון ובסדר, לכן כדאי להשתמש במערכת ממוחשבת.

בכל זמן ובכל מקום –

פרויקט בנייה מאופיין בריבוי מקומות עבודה והמנהל עובד במספר מרחבים. המערכת מאפשרת למנהל לקחת איתו לכל מקום את המידע המלא על הפרויקט ובכך לשפר את עבודתו.

אם לפתע המנהל נדרש לתרשים של מבנה מסוים – התוכנה יכולה להראות לו אותו במקום ולחסוך ממנו אכזבה וטרחה.

מבנה המערכת –

המערכת מנוהלת על ידי היזם וביכולתו לבחור עם מי לשתף אותה ואיזה חלקים לשתף. מבנה זה משאיר את השליטה בידי המנהל ומאפשר לו לתת עובדיו את המידע לו הם זקוקים.

המערכת נמצאת באינטרנט או באפליקציה, נוחה למשתמש ומעוצבת באסתטיקה.

בשביל שמערכת ממוחשבת תהיה טובה, עליה להיות נגישה ומושכת, את זה מבטיחים לכם חברות שונות במציעות מערכת כזו.

המערכת יכולה להיות במחשב, בטלפון ובטאבלט.

שליחת מכתבים דרך המערכת –

המערכת מאפשרת לך לתקשר ממקום אחד עם כל האנשים שלוקחים חלק בפרויקט. המכתבים ניתנים לעריכה לפי הצורך שלך.

תקשורת מסודרת היא הכרחית כדי ליצור סדר בעבודה, המערכת מאפשרת לכם מקום אחד נוח ונגיש לתקשר ממנו.

בוא נדבר במספרים –

מערכת כזו היא השקעה משתלמת לכל פרויקט. המערכת מאפשרת בסדר ובמעקב שלה למנוע טעויות וליצור פרויקט מסודר להפליא. לחסוך בטעויות שווה לחסוך זמן, לחסוך בזמן שווה לחסוך בכסף. כדאי להשקיע במערכת סכום סמלי שימנע ממכם לשלם על הטעויות שלכם מחירים כבדים. אל תחסכו בדברים חיוניים שיהפכו את הפרויקט שלכם לזול יותר, בתור מנהלים כדאי להסתכל לטווח הארוך ולעשות בחירות חכמות ושקולות.

עדכון שוטף –

כפי שאמרנו, בתהליך בנייה מתרחשים הרבה דברים במקומות שונים ולעיתים זה מביא לחוסר סנכרון בין המנהל לעובדים ובין העובדים לבין עצמם. חסר תיאום הוא מתכון לטעויות, ובתור מנהלים עליכם להימנע מטעויות וליצור פרויקט מוצלח ומרוויח. המערכת מאפשרת לכל עובד ששותף בה לעדכן דברים חשובים במשך יום העבודה וליצור התנהלות הרמונית בינו לבין כולם. ההרמוניה יוצרת סדר וסדר יוצר הצלחה!

בניית לוח זמנים לתהליך הבנייה –

חלק חשוב בבנייה הוא תכנון, בלי תכנון אי אפשר להתחיל לעבוד ובלי תכנון הבלגן ישרור בפרויקט. במערכת יש אופציה לבנות תרשים זמן המתאר את תיארוך השלבים בדרך ותאריך סיום הפרויקט. באמצעות לוח הזמנים ניתן לבצע תהליך של בקרת איכות על זמני העבודה – האם הכל מתרחש בזמנו, מה כדאי להקדים ומה כדאי לאחר. זמן הוא משאב יקר, שמרו עליו באמצעות לוח זמנים מסודר ונוח.

לסיכום –

מערכת בקרת איכות לתהליך בנייה מכילה בתוכה כלים חשובים – יומן עבודה, לוח זמנים, פיקוח מתמיד על הבנייה ועוד. כל מנהל שמכבד את עצמו רוכש מערכת כזו שחוסכת ממנו זמן וטעויות. ניתן להתאים את המערכת לפי צורך המשתמש והיא שימושית לכל סוג של פרויקט בנייה – מבנים רב קומתיים, פיתוח תשתיות, פרויקט תמ"א ועוד. המערכת הופכת את העבודה להרמונית, יעילה ומהנה יותר. חברת "קונקאם מערכות" היא מומלצת מאוד, יש לה מערכת נגישה, אסתטית ומסודרת. כדאי להסתכל באתר שלה ולהתרשם מאיכות השירות והמוצרים –https://conqum-ltd.com/

שתף דף זה

          Chosen as 1 of the TOP 5 worldwide

אתרים בהם פעלה ופועלת פלטפורמת קונקאם

צרו איתנו קשר

פלטפורמה למקסום הרווח, ניהול ובקרה בפרויקט

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    כל פרויקט בניה שמתנהל במדינת ישראל, צריך לעמוד בתקנים מסוימים, אחד מהם הוא: בקרת איכות בפרויקט בניה שמצריך מקבלנים לשים דגש לכל מיני פעולות מרכזיות שהם מבצעים בפרויקט. בקרת איכות היא חלק בלתי נפרד מתהליך הבניה, שמשמעותה היא לעקוב אחרי כל שלבי העבודה, לבדוק שהכל מתנהל על פי התכנית, לפי התקנים המוטבעים בחוק וכי אין חריגות, תקלות ושינויים שצריך לתת עליהם דין וחשבון. מלבד זאת, ברגע שהפרויקט מגיע לסיום, חשוב גם לבדוק שמה שסוכם עם הלקוח שמקבל את הדירה בוצע ובמקביל, לבדוק גם מבחינת לוח הזמנים – האם הקצב של הבניה היה לפי מה שהובטח? האם השירותים שהלקוח דרש התבצעו כפי שביקש? ועוד. בסופו של דבר, הלקוח שמקבל את הדירה, הוא זה שעתיד לבוא עם דרישות או בעיות במידה והתגלו במסירת הדירה. בקרת איכות יש לה המון צדדים, כשלכל אחד מהם יש משמעות שונה אך חשובה להצלחת כל פרויקט. חברת קונקאם מערכות פיתחה תוכנה לקבלנים אשר מציעה להם יומני עבודה דיגיטליים ומערכת לניהול פרויקטים שיוכלו לייעל להם את תהליכי העבודה, לעקוב אחרי כל פעולה ופעולה שמתבצעת או חורגת והכי חשוב, מאפשרת להם לבצע צ'ק ליסט ולדאוג שהם לא מפספסים אף שלב כמו, בקרת איכות.

    איש מקצוע שיפקח על בקרת איכות בפרויקט בניה

    ניהול פרויקטים הוא מורכב וארוך, ועל הקבלן להיות אחראי על המון שלבים בפרויקט ולכן, כדי שאף שלב לא יתפספס, כגון: בקרת איכות בפרויקט בניה, חשוב לשכור את שירותיו של מומחה בתחום בקרת איכות שיוכל לבדוק תמיד כי העבודה שמתבצעת בפרויקט היא טובה ולפי ההסכם שנקבע עם הלקוח. כמו כן, במידה והמומחה זיהה חריגות שונות, הוא יוכל לתת פתרונות מידיים בשטח, ולאפשר לקבל בטווח הזמן שנותר לו לתקן ולשפר אותם.

    חוסכים תקציב וזמן

    קבלנים שמתחילים פרויקטים, צריכים מהשלב הראשון לדאוג שתתבצע בקרת איכות בפרויקט בניה. ישנם המון שלבים שפרויקט עובר מתחילתו ועד סופו, אך ברגע שתתקיים ביקורת שוטפת לא יהיה צורך בבדיקת תיקונים וליקויים לקראת הסוף, וגם יהיה יותר זמן לעבור על החוזה שסוכם עם הלקוח ולוודא שכל מה שהוא דרש בוצע.

    לסיכום, חברת קונקאם מערכות היא חברה מקצועית, איכותית ובעלת ניסיון רב בניהול מערכת טכנולוגית שתוכל לסייע לקבלנים לזכור לבצע שלבים חשובים, כמו בקרת איכות לסיים את הפרויקט על הצד הטוב ביותר.