יומן עבודה לקבלן

המודול מרכז את הוצאות הפרויקט מתוך קשור מיומן העבודה כך שניתן לקבל את הוצאות הפרויקט החודשיות והמצטברות מידי חודש בחודשו ובחתך כל ספק וקבלן משנה.

מודול זה מקבל את המידע והנתונים מיומן העבודה ומאפשר הוצאת דוח מרוכז של הפרויקט לסוף חודש לגורם המלווה.

שתף דף זה

          Chosen as 1 of the TOP 5 worldwide

אתרים בהם פעלה ופועלת פלטפורמת קונקאם

צרו איתנו קשר

פלטפורמה למקסום הרווח, ניהול ובקרה בפרויקט

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    המון קבלנים מנהלים במקביל כמה פרויקטים שונים, חלקם גדולים וממושכים ויש גם פרויקטים קצרי טווח. כל פרויקט מלווה על ידי אנשי מקצוע, כמו: אדריכל, מהנדס מפקח, ספקים, אנשי עבודה ואחרים, להם יש אחראיות ספציפית בתחומם על ההתקדמות בפרויקט. הקבלן דואג  לנהל ולבדוק שכל המשימות של כל ספק ואיש מקצוע יתנהלו לפי לוח זמנים מדויק ומסודר עד לסיום הפרויקט בהצלחה. ניהול של הרבה משימות במקביל מצריך המון עבודה, ובשביל להקל עלייה ולאף להתפנות לפרויקטים נוספים, מומלץ להשתמש בשירותי יומן עבודה לקבלן שם ניתן להכניס כל משימה ומשימה בצורה מסודרת, לעקוב לגבי התקדמות העבודה של כל איש מקצוע, ספק והזמנות ואף ליצור קשר, במידה ויש עיכוב, לטפל, לקדם ולהניע את הפרויקט. חברת קונקאם מערכות מפתחת תוכנת יומני עבודה מצוינים לקבלנים ובלחיצה אחת מהירה, ניתן להפיק דוחות לקבלן ולמפקח, מעקב אחרי הזמנות ותזכורות ואפשרות לעשות צ'ק ליסט.

    יומן עבודה לקבלן בכל כיס

    העבודה של קבלני הבניה היא לרוב בשטח, הם נפגשים עם אנשי המקצוע והספקים מידי שבוע כדי לתאם הזמנות רלוונטיות להתקדמות הפרויקט. בנוסף, יש לקבלן עובדים באתר הבניה שמקבלים משימות יומיות ומבצעים את העבודה בשוטף. כשהוא מגיע לאתר, הוא צריך לבדוק ולוודא שהכל קורה ומתבצע לפי לוחות הזמנים. במידה ויש עיכוב הוא צריך לעדכן ואף לברר איך הוא מצליח לעמוד בזמנים למרות הכל. בגלל שלרוב הוא לא נמצא במשרד ומול מחשב, חשוב שאת כל המשימות הוא יכניס לתוך יומן עבודה לקבלן שתמיד יהיה עליו. היום קיימים יומני עבודה דיגיטליים שניתן לפתוח אותם בנייד, להכין את לוח הזמנים ולעקוב אחרי הפגישות והמשימות העתידיות. ברגע שהיומן הוא נייד וניתן לבצע שינויים בכל שעה ביום, זה מקל במידה רבה על העבודה ועל התקדמות הפרויקט.

    מצמצים עלויות וזמן

    אם לא דיי בעבודת הקבלנים הקשה, אם בעמידה בלוח זמנים של פרויקטים, ניהול ספקים ואנשי מקצוע, חלק מהמשימות שלהם צריכות להיות גם זמן עם המשפחה, הילדים וגם זמן פנוי עבורם. יומן עבודה לקבלן נהדר בניהול זמן אישי ומשפחתי, ומלבד המשימות הקבועות של העבודה, ניתן להכניס גם זמן פנוי שבו כל מה שהקבלנים עושים הוא עבור עצמם.

    לסיכום, חברת קונקאם מערכות מציעה מערכות יומני עבודה לקבלנים שזקוקים לסדר וארגון ברמה גבוהה. יחד עם הניסיון, הוותק שהם צברו, היומנים הפכו להיות המנוע המרכזי שמניע בעלי עסקים ומנהלי פרויקטים עד לסיום הפרויקט.

    תוכנה לקבלנים

    תהליכי בניה גורמים לכך שכל קבלן שממונה על פרויקט, צריך להתנהל בין המשימות השונות ולדאוג שכל אחת מתבצעת על הצד הטוב ביותר. המפתח לביצוע המשימות, הוא ניהול נכון ויכולת לזוז מפעילות לפעילות במהירות ומקצועיות. כדי שהקבלנים יצליחו לנהל פרויקט ויחד עם זאת, גם את כל המשימות, הלקוחות, הספקים והיזמים, הם זקוקים לתוכנה לקבלנים ייחודית ומותאמת להם אישית, שם הם יוכלו לנהל את התקציב של הפרויקט, את החשבונות, ההוצאות והחשבוניות. חברת קונקאם מערכות בעלת תוכנה לניהול פרויקט של קבלני בניה ופרויקטים ומאפשרת להם להתנהל בין המשימות בראש שקט, ובידיעה שיש תוכנה שעוקבת אחרי כל ההוצאות והחשבוניות של הפרויקט.

    תוכנה לקבלנים משפרת ביצועים

    הקבלנים מנהלים מידי חודש עשרות פרויקטים במקביל, בין אם בניה של בית פרטי או בניין משרדים. עליהם בכל שלב לענות על שאלות מצד יזמי הפרויקט והלקוחות, ויחד עם זאת לבדוק האם נותני השירותים מספקים את מה שסוכם, שההזמנות לקידום הפרויקטים בדרך ושהכל מתנהל לפי לוח הזמנים שהוקצב להם. בגלל שמדובר בלוחות זמנים מורכבים שלרוב גם מסתיימים בתקלות ועיכובים, כדי שהם יוכלו להשלים את הפרויקט, לקדם אותו, לחסוך זמן וכסף, מומלץ להתנהל עם תוכנה לקבלנים שמרכזת את כל הוצאות הפרויקט היומיות, השבועיות והחודשיות ומידי חודש תאפשר להם לבצע חתך נתונים לכל ספק, נותן שירות ואנשי מקצוע אחרים ולבדוק מה היו ההוצאות, האם בוצע תשלום, האם הוצאה חשבונית וכך הקבלן יוכל לבדוק את ההתקדמות של הפרויקט וכן, את התקציב שהוקצה לו. בגלל שסכומי התקציב הם גבוהים לקבלנים מאוד קשה לעקוב אחרי כל הוצאה והוצאה. לכן, תוכנה מהסוג הזה יכולה לסייע להם ולעזור להם לנהל את הפרטים הקטנים עד לרגע סיום הפרויקט.

    תוכנה שמובילה לאיכות התכנון והביצוע

    אם עד היום הקבלנים התנהלו רק עם יומן פשוט והכניסו לתוכו פגישות חשובות בלבד, היום קיימת תוכנה לקבלנים שעוזרת להם להיות קשובים להוצאות הפרויקט ובמקביל, מנתחת את נתוני התקציב, מציגה סטיות וחריגות של כספים, שולפת את כל התזכורות והפגישות עם הלקוחות, הספקים ואנשי המקצוע שהוכנסו ביומן ומסכמת כמה שולם לכל אחד ואחד. השימוש בתוכנה מוביל לתכנון הפרויקט בצורה יעילה ומקצועית יותר.

    לסיכום, חברת קונקאם מערכות דוגלת המון שנים בניהול פרויקט מקצועי ואיכותי באמצעות תוכנה ומציעה תוכנה ייעודית לקבלנים שתסייע להם מתחילת הפרויקט ועד לסיומו.    

    ניהול יומן עבודה לקבלן

    יש המון סוגים של בניה, כמו: בניה של פרויקט מגורים גדול, בניה קלה, בנייה של בית פרטי, שדרוגים והרחבות של מבנה קיים, למשל כשמדובר בתמ"א 38, בנית משרדים וחללי עבודה רחבים ונגישים ועוד. על כל אחד מסוגי הבניה אחראי קבלן שדואג שכל המסמכים, ההזמנות מהספקים, השרטוטים והבירוקרטיות יהיו מסודרים ומאורגנים. קבלנים שמתעסקים בכל כך הרבה פרויקטים במקביל ומנהלים עבודה סדירה ומסמכים שוטפים, זקוקים לניהול יומן עבודה לקבלן שיאפשר להם לרשום את המשימות הדחופות בכל עת, גם כשהם מחוץ למשרד, לנהל אותן, להזיז במידה וספק או איש מקצוע ביטל, ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק לגבי התקדמות הפרויקט. תהליך הבניה הוא מורכב ובתוכו יש המון אלמנטים שצריך לזכור, אך מהרגע בו מנהלים יומן עבודה, כל מה שצריך הוא רק לעקוב ולבדוק שהכל הולך לפי התכנון. חברת קונקאם מערכות מספקת יומני עבודה דיגיטליים מקצועיים במיוחד בשביל להקל על הקבלנים בתהליכי העבודה השונים ולעזור להם להפיק את המירב מכל פרויקט ופרויקט.

    ניהול יומן עבודה לקבלן מונע תביעות

    כאמור כל תהליך בניה הוא ארוך ומורכב ומצריך ירידה לפרטים קטנים מאוד בכל שלב. לעיתים, מרוב העומס ומחוסר ניהול יומן עבודה לקבלן, נוצרים בעיות ועיכובים שיכולים להוביל לתביעות שאף קבלן לא רוצה להתעסק איתם, בייחוד שיש במקביל המון פרויקטים שכרגע זה כל מה שהוא מעדיף ורוצה – הוא לסיים אותם ולהתקדם לבאים בתור. אך לעיתים קבלנים מתמודדים עם תביעות שונות, כמו למשל: קבלנים שלא מצליחים לסיים את העבודה עד הסוף, ולפי התוכניות של האדריכלים והמהנדסים או ליקויים שמתגלים בסיום הפרויקט שיכולים לפגוע גם ביזם שדאג לשים המון כסף כדי לקדם בניה מהסוג הזה. יומן עבודה יכול להיות פתרון נוח, קל ומהיר וככל שהניהול יהיה צמוד ליומן, תוכלו לחסוך המון תביעות וליהנות מתהליך בניה רגוע ושקט.

    חשיבות יומן בתהליך בניה

    ניהול של לוח זמנים צפוף ומשתנה הוא מורכב ולא פשוט. המון קבלנים עמוסים בעבודה, ולרוב הם שוכחים שמה שמייעל את הפרויקט ומוביל לאותו להצלחה הוא ניהול יומן עבודה לקבלן יסודי, קפדני ומדויק בדיוק כמו שכל מנהל פרויקט צריך, רק להזין את המשימות ולהתפנות נטו לעבודה.

    לסיכום, קונקאם מערכות מובילים ביצירת יומני עבודה ייחודיים לקבלנים, הם פשוטים ומאוד נוכחים להפעלה. יחד עם הידע והניסיון שהם צברו לאורך השנים, הם התאימו את היומן לצרכים הייעודיים של עבודת הקבלן.