ניהול פרוייקטים בבניה

כל מנהל פרויקטים בעל ניסיון, יודע כי ניהול פרוייקטים בבניה הוא תהליך ארוך ומורכב, ובתוכו יש כל כך הרבה משימות, גדולות וקטנות, שמצריכות יכולת תמרון בין כולם. בהרבה מובנים, הקבלן שאחראי לנהל את הפרויקט יכול לעשות את הכל ולנצח את כל המשימות והעבודה שכרוכה בבניה. אך לעיתים, בגלל כל המרכיבים והגורמים השונים, בניהם בחירת אנשי מקצוע, ספקים, הזמנות, עמידה בלוחות זמנים מול הלקוחות ועמידה בדרישות של היזמים – הפרויקט יכול להתעכב ולגרום לעיכובים של פרויקטים נוספים. רבים מבין הקבלנים שמודעים לכך שיש סיכוי שייווצרו עיכובים מהסוג הזה, נעזרים ביומן עבודה דיגיטלי ומכניסים לתוכו את כל המפגשים בנייד, וכך הם יכולים להיות מודעים ללוח הזמנים שלהם ולדאוג לבצע שינויים מהירים כשנוצרים מכשולים בלתי צפויים. קונקאם מערכות מפתחת מערכות מתקדמות לקבלנים, כמו יומני עבודה דיגיטליים בדיוק בשביל הרגעים העמוסים והמורכבים בניהול פרויקטים. יחד עם המערכת הטכנולוגית שהם מציעים, תוכלו לנהל את הפגישות, אך גם להוציא חתכים ולתזמן פגישות לפי הנוחות שלכם.

בחירת קבלן לניהול פרוייקטים בבניה

היום קיימים אלפי קבלנים שמנהלים פרויקטים ביד רמה, חלקם מתעסקים בניהול פרוייקטים בבניה של בתים פרטיים ובניה קלה ומעדיפים לעבוד על פרויקטים קצרי טווח. לעומתם, יש קבלנים שאוהבים להתעסק עם בניה מורכבת וארוכה יותר, כמו: בניה של בנייני קומות שמצריכה ירידה לפרטים הקטנים בכל שלב ושלב לאורך הפרויקט, וגם, בגלל שמדובר בפרויקט גדול, רוב הפעמים יש צורך בדיווח שוטף מול גורמים רבים לגבי ההתקדמות, שינויים, מצבים בלתי צפויים שמתרחשים וכדומה. בחירת הקבלנים צריכה להיות כמובן גם לפי ההתמחות וניסיון העבודה שלהם לאורך השנים, אך גם חשוב לבחור קבלן מקצועי, עם יכולת הבנה והכרה בתהליך שאתם מעוניינים שהוא ישתלב בתוכו. למשל: התנהלות מול העיריות, הכרה של חוקים ממשלתיים, התמחויות שונות והכי חשוב – קבלן שמבין את תהליכי העבודה ויודע להתמודד עם עמידה בלוח זמנים ובכל בעיה שיכולה לצוץ עכשיו ובעתיד.

תחילת הבניה

אחרי בחירת קבלן מתאים לניהול פרוייקטים בבניה, כעת כל מה שנותר לכם הוא להתחיל ותכנן את הפרויקט, לבחור את הספקים ואנשי המקצוע הנוספים שייקחו חלק, לנהל את לוח הזמנים שלכם בצורה מיטבית ביומן דיגיטלי ולצאת לדרך.

לסיכום, קונקאם מערכות מפתחת מערכות מתקדמות על מנת להקל, לקדם ולהפוך את התהליך והעבודה של הקבלנים למקצועיים יותר, בעזרת השימוש ביומנים הדיגיטליים שהם פיתחו. בזכות הניסיון והמוניטין שהם צברו המון לקוחות מתחום הבניה נעזרים בשירותים שלהם ונהנים מניהול זמן איכותי ומהיר.  

שתף דף זה

          Chosen as 1 of the TOP 5 worldwide

אתרים בהם פעלה ופועלת פלטפורמת קונקאם

צרו איתנו קשר

פלטפורמה למקסום הרווח, ניהול ובקרה בפרויקט

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    תוכנה לניהול פרויקטים בבניה

    הקבלנים לרוב עובדים בסביבה משתנה בה יש המון אי וודאות לאורך כל פרויקט ופרויקט. לעיתים יש צורך להתמודד עם כל מיני אתגרים מורכבים, ליקויים, ואי ביצוע המשימה ברגעים קריטיים וחשובים. מלבד זאת, עליהם להיות צמודים ללוחות זמנים, לעמוד בתקציב שהוקצה לפרויקט, לשוחח עם היזמים, היועצים, האדריכלים, המפקחים, עם הספקים לגבי ההזמנות, נותני שירותים ואנשי מקצוע נוספים, שכל אחד מהם אחראי על קידום התחום שלו בפרויקט. תוכנה לניהול פרויקטים בבניה יכולה להקל במידה רבה על כל התהליכים והמשימות שיש לקבלנים לאורך כל חיי הפרויקט, הם יכולים להשתמש בממשק שיוכל לתאם בין ההוצאות השוטפות לבין התקציב שנקבע מראש, לעקוב אחרי החשבוניות שנכנסו ולשים לב לחריגה כספית מהתקציב. קונקאם מערכות פיתחו תוכנת מודול חכמה, שמאפשרת לקבלנים להכניס לתוכה את התקציב של הפרויקט, את ההוצאות וכן את החשבוניות שמתקבלות. לאחר מכן ניתן לעקוב אחר ההפרשים בין ההוצאות ולגלות אם יש חריגה או לא.

    בחירת תוכנה לניהול פרויקטים בבניה

    היום יש המון פרויקטים שחורגים בזמנים שלהם וזקוקים לניהול זמן ותקציב. קבלנים שמנהלים את כל ההליכים, זקוקים לתוכנה לניהול פרויקטים בבנייה שתהיה קלה לשימוש, פשוטה ומסודרת בצורה שבה הם יוכלו לראות את התקציבים של הפרויקטים השונים, להבין כמה תקציב נותר, על מה הוצאו סכומים שונים מול חשבוניות. חיפוש תוכנה מהסוג הזה, יכולה לייעל להם את תהליכי העבודה ואף לזרז את סיום הפרויקט. ככל שהתקציב מנוהל כמו שצריך עד לרגע הסיום ואין חריגות, הקבלן מרוצה וגם כל שאר הספקים שמקבלים את הכספים שלהם בזמן.

    תוכנת ניהול וייעול זמן

    התחלתם לנהל פרויקט חדש ואתם רוצים לנסות תוכנה לניהול פרויקטים בבניה כדי להגיע לרמת אפקטיביות גבוהה, כדי שתמצאו את האחת והמתאימה לכם, רצוי שתעשו רשימה של פרמטרים שלדעתכם אתם מחפשים ואלו שיניעו את הפרויקט כמו שאתם רוצים וחולמים. אם אתם מתעסקים עם המון משימות במקביל כמו רוב הקבלנים, דואגים לגבי חריגות מהתקציב באופן שוטף, מומלץ לבחור תוכנה שתהיה אחראית על ניהול התקציב והמשימות שלכם, וכך תוכלו להיות על הכל במקביל ולחסוך המון טעויות וזמן.

    לסיכום, חברת קונקאם מערכות בעלת ניסיון ומוניטין רב ביצירת תוכנות לניהול פרויקטים, ייצרה עבורכם תוכנה שתנהל את התקציב בדיוק כמו שאתם חולמים. בלי חריגות, בלי טעויות ובעיקר תחסוך לכם זמן והרבה כסף.